برگزاري گردهمايي نخبگان جوان قرآنی استان


یزدفردا:گردهمايي نخبگان جوان قرآنی استان یزد با هدف بررسي راهکارهای گسترش فعالیتهای قرآنی و بسط فرهنگ قرآن کریم در جامعه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان استان برگزار شد. 

استاندار یزد در اين نشست با گراميداشت ياد و خاطره شهداي عمليات پيروزمندانه آزادسازي خرمشهر ، بهترين حافظان حريم قرآن كريم را شهداي هشت سال دفاع مقدس دانست.

محمدرضا فلاح زاده با اشاره به تدوین لايحه تشكيل شوراي واحد سياستگذاري قرآني توسط هیئت وزیران و ارجاع آن به مجلس شورای اسلامی جهت تصویب، تشكيل اين شورا را در صورت تایید نهایی،گامی موثر در جهت گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و رفع پاره ای از مشکلات پیش روی فعالان قرآنی عنوان كرد.

وي همچنين تشکیل یک كارگروه کارشناسی شامل دستگاه های ذیربط برای بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با امور قرآنی را مورد تاکید قرار داد.

در پايان اين نشست پس از بررسی و جمع بندی مسائلي همچون درخواست تشکیل شورای عالی قرآنی در سطح استان ، تخصیص بودجه و اعتبار دولتی به موسسات و فعالیت های قرآنی ، ایجاد پژوهشکده قرآن ، بیمه فعالان قرآنی و توجه ویژه به نخبگان قرآنی در کمیسیون های پنج گانه نشست مذكور، نتیجه بررسی ها، توسط نمایندگان کمیسیون ها در حضور استاندار و حاضرین در گردهمايي اعلام شد.

شايان ذكر است در نشست نخبگان جوان قرآنی استان یزد كه توسط مشاوران جوان استاندار برگزار شد ، اعضای موسسات قرآنی و 270 نفر از نخبگان جوان و پيشكسوتان قرآني استان يزد حضور داشتند.

توضیح یزدفردا :تاخیر در انتشار اخبار استانداری مربوط به عدم توان روابط عمومی محترم استانداری در برقراری ارتباط مجازی است که انشالله برطرف خواهد شد



یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا